BESTÄLLNING

HUR GÖR JAG EN BESTÄLLNING?

Om du är minst 18 år fyllda och ska köpa en vara till dig själv eller som present så kan du göra en beställning i webbshoppen.

Du ska bara hitta den eller de varor som du vill köpa och genomföra tre steg:

  1. Din beställning
  2. Information
  3. Betalning

Du kan på hela tiden avbryta ditt köp om du vill och är inte bunden till din beställning förens du har genomfört steg 3 i kassan, "Betalning".


NÄR ÄR JAG BUNDEN TILL MIN BESTÄLLNING?

Du är inte bunden till din beställning förens du har genomfört det tredje steget, "Betalning", i webbshoppen. Efter att det steget har genomförts är det inte möjligt att annulera eller ändra beställningen.


FINNS DET NÅGRA KRAV SOM JAG SKA UPPFYLLA INNAN JAG KAN BESTÄLLA VAROR I WEBBSHOPPEN?

Der är krav på att ska ska ha fyllt 18 år och att du köper varan för eget bruk eller som present till andra.
Du ska ha en leveransadress i Sverige och ska acceptera Ball Wholesale ApS Köpvillkor.


KAN JAG GÖRA ÄNDRINGAR I MIN BESTÄLLNING?

Nej, tyvärr inte.

När du har fått ett e-mail från oss om att vi har mottagit din beställning så kan du som regel inte ändra den. Detta på grund av att vi skickar din beställning till lagret direkt efter genomförd beställning, så att leveransen kan ske så snabbt som möjligt.

Om du omedelbart efter din beställning vill annullera den så ber vi dig ringa till kundservice. Vi kommer då kontakta lagret och försöka att stoppa den innan den skickas.

Vi kan tyvärr inte lägga till fler varor i din beställning.


KAN JAG MAKULERA MIN BESTÄLLNING?

Nej, det kan du tyvärr inte. Vi behandlar din beställning när vi mottar den så att leverering kan ske så snabbt som möjligt.

Du har dock alltid möjlighet att ångra ditt köp såväl som att du kan byta dina varor i fysiska Zizzi-butiker. Läs mer om Byte och Retur.


VAD GÖR JAG OM JAG INTE HAR MOTTAGIT ALLA VAROR SOM JAG HAR BESTÄLLT?

Om vi inte har levererat de rätta varorna som du har beställt, eller om en vara saknas som står i ditt fakturaunderlag och/eller på din föjlesedel så ska du kontakta vår kundservice och uppge ditt ordernummer.

Vi kommer så fort som möjligt att undersöka din order och återkomma till dig.

Om en vara som du beställt är utsåld kommer varan att bli makuleradfrån din beställning. Detta kommer också att stå i det e-mail som du får när vi skickar resterande del av din beställning från vårt lager.


KAN JAG BYTA EN VARA?

Vi kan tyvärr inte byta din vara till en annan i webbshoppen, varken storlek eller färg. Vi kommer därför alltid att återbetala beloppet för de varor som retuneras inom tidsfristen för returer.

Du ska bara följa processen vid ångrat köp som du hittar i våra Köpvillkor.
Du kan dock byta din vara i utvalda fysiska butiker. Läs mer om Byte och Retur.


​KAN JAG FÅ PENGAR TILLBAKA OM JAG ÅNGRAR MIG OCH INTE VILL HA VARAN?

Du har rätt att ångra ditt köp i 14 dagar efter att du har mottagit den.
Du ska bara följa processen vid ånger av köp som du hittar i våra Köpvillkor.