Vinnaren av Club Zizzi-tävlingen om en weekendresa till Köpenhamn

Tyska Carmen blev den lyckliga vinnaren av höstens club Zizzi-tävling om en weekendresa till Köpenhamn med en Zizzi styling session och Zizzi-plagg till ett värde av 1000 euro.

Vill du också ha möjligheten att delta i Zizzi-tävlingar och få information om alla nya trender och Zizzi-nyheter? Bli då medlem i Club Zizzi HÄR: www.zizzi.se/bli-medlem

Min weekend med Zizzi I Köpenhamn:

"När jag fick reda på att jag vann Zizzi Club-tävlingen så kunde jag inte förstå det först. Men det stod snabbt och klart att det faktiskt var sant och jag var väldigt glad! Jag hade varit intresserad av att resa till Köpenhamn i ett tag och nu skulle det också bli toppat av en personlig styling och en fantastisk köpesumma att använda hos mitt favoritmärke.

Ledsagad av min goda vän Kerstin så åkte jag till Köpenhamn på fredag morgon. Min resväska var nästan tom förutom några få saker eftersom jag skulle behöva platsen på vägen tillbaka för mina nya kläder. Hotellet vi bodde på var mycket centralt, så vi gick sightseeing strax efter att vi anlände. Jag gillade särskilt arkitekturen och de mindre butikerna i sidogatorna. På kvällen avnjöt vi Wine Hour i den mysiga hotellobbyn och jag var väldigt exalterad för nästa dag och den kommande styling-sessionen.

På lördag morgon åkte vi till Frederiksberg Shopping Center och förberedde oss för dagen med lite frukost. Vid klockan 11:00 träffade jag Zizzi-teamet, lite upphetsad. Alla var väldigt trevliga och avslappnade och nervositeten försvann. Tillsammans med min vän Kerstin och stylisten Nana så fick jag gå igenom butiken och peka på vad jag gillade, alltid följd av fotografen Rene. Sedan fick jag hoppa in i omklädningsrummet och Nana kom med massvis av olika outfits som jag kunde ta mig tid och prova i lugn och ro, och få värdefulla tips på vilka kombinationer och skärningar som är bäst för min kroppsform. Timmar senare så var inte bara budgeten slut utan jag också, men otroligt glad! Vi hade så roligt tillsammans att Kerstin och jag spontant bestämde oss för att bjuda med Nana på middag - för tävlingens pris inkluderade också en stor middag på restaurangen Madklubben.

Efter en kort paus på hotellet åkte vi för att äta middag på kvällen - med mig klädd i en av mina nya outfits, så klart!Restaurangen var mysig och full av liv tack vare dess popularitet. Vi skålade för den fantastiska dagen tillsammans och fick sedan en utmärkt trerättersmiddag och goda viner i en mycket trevlig atmosfär och med bra samtal.

Nästa morgon skulle jag packa min resväska och det visade sig på flygplatsen att den nu var 11 kilo tyngre än på vägen till Köpenhamn så det var verkligen tur att jag hade packat sparsamt! När planet flög iväg mot Tyskland så kollade jag ner på staden, nästan lite förväntansfull över det jag ännu inte hade upptäckt i Köpenhamn.

Köpenhamns atmosfär har förtrollat mig och jag kan definitivt säga att jag kommer tillbaka – och jag kommer förstås besöka Zizzi nästa gång också! "      // Carmen